UYGULAMA

UYGULAMA


     4.1. Zaman Çizelgesi


     1. Hafta

● Derse giriş
 Öğretenin kendini tanıtması
 Ders içeriğinin aktarılması
 Tinkercad ve fritzing gibi programların sağladığı yararların anlatılması
 Yaşanılan bu sürecin öğrenciler üzerinde nasıl bir etkisi olduğu sorulur.
 Yaşanılan bu süreçte online platformların sağladığı yararların anlatılması
 Dersin amaç ve kazanımları sunumla anlatılır.
 Ders sürecinde kullanılacak online platformlar anlatılır.

     2. Hafta

 Derse giriş
 İlk hafta derslerde anlatılanlardan kısaca bahsedilir.
 Tinkercad programı tanıtılır.
 Tinkercad programının özellikleri ve kullanımları gösterilerek anlatılır.
 Öğrencilerden tinkercad programına üye olmaları istenir.
 2. haftanın sonunda öğrencilerden bu platformu kullanarak etkinlik yapılması istenir.
 Ders sürecinde yapılan etkinliklerin geri dönütleri verilir.

     4.2. Eğiticilerin Ortamı


     Öğretim tasarımı sürecinde yaşanan virüs sebebiyle uzaktan eğitime geçilmiştir. Daha etkili ve ulaşılabilir olmasından dolayı youtube platformunu seçtik. Hem öğrencilerin rahat bir şekilde eğitimlere ulaşabilmesi hem de eğiticilerin daha fazla öğrenciye ulaşabilmesi için bu platformun uygun olacağını düşündük.

     4.3. Bütçe


     Eğitim süreci uzaktan eğitim şeklinde gerçekleştirileceği için herhangi bir bütçeye ihtiyaç yoktur.Hazırlanan el kitapları ,afişler öğrencilere online platformlardan ulaştırılacaktır.

Yorumlar