UYGULAMA
UYGULAMA
4.1. Zaman Çizelgesi
1. Hafta
● Derse giriş
● Öğretenin kendini
tanıtması
● Ders içeriğinin
aktarılması
● Tinkercad ve fritzing
gibi programların sağladığı yararların anlatılması
● Yaşanılan bu sürecin
öğrenciler üzerinde nasıl bir etkisi olduğu sorulur.
● Yaşanılan bu süreçte online platformların sağladığı
yararların anlatılması
● Dersin amaç ve
kazanımları sunumla anlatılır.
● Ders sürecinde
kullanılacak online platformlar anlatılır.
2. Hafta
● Derse giriş
● İlk hafta derslerde
anlatılanlardan kısaca bahsedilir.
● Tinkercad programı
tanıtılır.
● Tinkercad programının
özellikleri ve kullanımları gösterilerek
anlatılır.
● Öğrencilerden tinkercad programına üye olmaları
istenir.
● 2. haftanın sonunda öğrencilerden bu platformu kullanarak etkinlik
yapılması istenir.
● Ders sürecinde yapılan
etkinliklerin geri dönütleri verilir.
4.2. Eğiticilerin Ortamı
Öğretim tasarımı sürecinde
yaşanan virüs sebebiyle uzaktan eğitime geçilmiştir. Daha etkili ve ulaşılabilir
olmasından dolayı youtube platformunu seçtik. Hem öğrencilerin rahat bir şekilde
eğitimlere ulaşabilmesi hem de eğiticilerin daha fazla öğrenciye ulaşabilmesi
için bu platformun uygun olacağını düşündük.
Yorumlar
Yorum Gönder